Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
08-08-2019
в Uncategorized
A A

Shyryn Kurmanbayeva

Kazakh Humanitarian Law Innovative University (Kazakhstan)

 

Christo Kaftandjiev

University of Sofia (Bulgaria)

 

Abstract. Education is a service and it fully obeys to the laws of marketing. Part of the efficient marketing is advertising and other marketing communications of educational institutions. The advertising of educational services is the main topic of this article. The authors analyse in the literary review some of the most important books and articles on marketing of educational institutions and their marketing communications. The second part of literature review explores the different communicative approaches in advertising of education, based on semantics’ concepts. Semiotics is the main research approach in the article. The authors analyse semantic concepts of intertextuality, meaning, denotation/ connotation, satiation, invariant/variant, zero morpheme, redundancy and some others not only as semantics’ concepts, but mainly as communicative strategies and approaches.

Keywords: education; marketing; communicative approach; semiotics; semantics; intertextuality; meaning; denotation/connotation; satiation; invariant/ variant; zero morpheme; redundancy

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДомът и роботът: опит по онтотопология Default ThumbnailРазположение на висшите училища в България в контекста на формиране на пазара на труда Default ThumbnailИзследване на потенциала на аудиокнигите за изграждане на ключови компетентности в чуждоезиковото преподаване и обучение по английски език Default ThumbnailParental Control and Use of the Internet Among Elementary School Students

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Конкурентоспособност на висшите училища в контекста на интеграцията между наука, образование и бизнес

Следваща статия

Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019

Следваща статия

Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019

12 години Aсоциация на българските училища в чужбина

Едно изследване за мистичния символизъм у нас през първата половина на ХХ век

Последни публикации

  • Енотите показват склонност към опитомяване
  • Ново поколение творци и мислители
  • Нов клон в дървото на живота
  • Кюстендил започна обучения по киберсигурност за деца
  • Прекратяване на трудов договор срещу обезщетение: как работи на практика
  • Изследователските висши училища остават 12
  • И Варна е красива, и Русе е красиво
  • Без такси за обучение в специалности от професионално направление „Металургия“
  • Дуалното дава възможности
  • УНСС открива и Институт по криптоикономика, блокчейн и иновации
  • 1400 учители участваха в майсторски класове през 2025 г.
  • Марката Езикова гимназия „Пловдив“
  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието в Студио „Аз-буки“: Образованието е начин да променим обществото (ВИДЕО)
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците
  • В Министерския съвет: Правителството определи 278 защитени и 946 средищни детски градини и училища

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"