Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Two-tier Model of Training Future Teachers for Coaching at Out-of-School Institutions

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
10-03-2022
в Uncategorized
A A

Borys Savchuk
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine)
Tetyana Pantyuk
Drohobych State Pedagogical University of Ivan Franko – Drogobych (Ukraine)
Natalia Sultanova
Mykolaiv V. O. Sukhomlynskyi National University – Mykolaiv (Ukraine)
Halyna Bilavych
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University – Ivano-Frankivsk (Ukraine)
Mykola Pantyuk
Drogobych State Pedagogical University of Ivan Franko – Drogobych (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2022-2.03

Abstract. The article presents a two-tier model of training future teachers for work in out-of school educational institutions based on coaching. Its essence is that at the first level, the future teachers master the theoretical and methodological foundations of coaching both with the help of university teachers and independently, and at the second stage, they, first with the teachers’ support and then independently, organize training based on coaching in out-of-school training institutions and thus in the process of working with children develop their professional competencies. For theoretical justification and practical verification of this model effectiveness, a pedagogical experiment was organized at the Carpathian National University, Ivano-Frankivsk, Ukraine. During its conduct, the prognostic tools developed by the authors of this study to determine the level of students’ readiness for self-development and the coaching methodology of pedagogical training were tested. Based on the results of the research and the experiment, the effectiveness of the presented model and the feasibility of its use in the work of general educational, out-of-school and higher education institutions are substantiated.
Keywords: coaching; coaching techniques; out-of-school educational institution; personal self-development

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПриобщаващото образование в началната образователна степен за ученици с нарушения от аутистичния спектър Default ThumbnailРаботодателската марка като конкурентно предимство Default ThumbnailИновативното училище: един поглед откъм социални аксиоми и стилове на решаване на проблеми Default ThumbnailПроблемни езикови употреби в практиката на Върховния касационен съд

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

На път към креативната педагогика: методология и някои особености на образователните практики в Русия и България

Следваща статия

Pedagogy оf Experience In Ethical Education аt Lower Secondary Education

Следваща статия

Pedagogy оf Experience In Ethical Education аt Lower Secondary Education

Inclusion as a Tool for Educational Strategies in the Czech Republic Focused on People with an Intellectual Disability

Добри практики при изготвяне на психологична оценка на развитието при деца в ранна и предучилищна възраст

Последни публикации

  • Кюстендил започна обучения по киберсигурност за деца
  • Прекратяване на трудов договор срещу обезщетение: как работи на практика
  • Изследователските висши училища остават 12
  • И Варна е красива, и Русе е красиво
  • Без такси за обучение в специалности от професионално направление „Металургия“
  • Дуалното дава възможности
  • УНСС открива и Институт по криптоикономика, блокчейн и иновации
  • 1400 учители участваха в майсторски класове през 2025 г.
  • Марката Езикова гимназия „Пловдив“
  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието: Образованието е начин да променим обществото
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците
  • В Министерския съвет: Правителството определи 278 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Държавата продължава подкрепата за млади учени
  • Зам.-министър Михалевска участва в майсторски клас за повишаване на аналитичните умения на учениците
  • Нова програма задържа родните таланти

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"