Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Усъвършенстване на туристическата дейност чрез иновации, водещи до подобряване качеството на туристическия продукт

Ivo Hristov от Ivo Hristov
13-10-2023
в Uncategorized
A A

Минчо Полименов
Университет „Проф. д-р Ас. Златаров“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/str2023-5-6-imp

Резюме. Статията е насочена към съвременното развитие на туристическата дейност и към възможността за иновиране на редица фактори стремящи се за подобряване на качеството на туристическия продукт. Стремежа на съвременния турист е към създаване на социални контакти, активно насочване към опознаване на природни забележителности както и търсене на екологичен природосъобразен и здравословен начин на живот. Акцента е към анализ и детайлизиране на факторните операции в туризма, и най вече към тяхната практико-приложна страна в различните организации които се насочват към новата категория – Wellness турист. Тенденциите на туристическата индустрии е към възстановяване доверието на туристите и към увеличаване на пътуванията от нивата на 2020 г., където спадът е под 70%. Световната туристическа организация (UNWTO) третира нива, където до 2,5 години или 4 години да могат да се възстановят пътуванията по анализ на Economic.bg1. Множеството анкети и измервания са за повишаване на конкурентоспособността на база изследване и актуализиране на туристическия продукт. Целта на динамиката се насочена към качеството на туристическия продукт, неговата енергоемкост и нивото на туристическото обслужване, свързано с неговата ефективност. Това е и въпрос за рационално икономическо предимство, свързано с разходите и респективно с цената, както и аксиологично предимство, свързано с ценността (тоест качеството) на туристическия продукт и неговото конкурентно предимство (Ribov 2018, p. 33 – 39).
Ключови думи: туристическата дейност; конкурентно предимство; здравословен; конкурентоспособност; аксиологично; Wellness турист

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКометите – I част Default ThumbnailЗащо погина Византия Default ThumbnailDigital Discrimination Risks in the Transformation of Higher Education Default ThumbnailSocial Entrepreneurship – education – Local Authorities: Historical Roots and Future Strategies

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Educational Policy, Specialised Staff, Innovations and Recreational Industry

Следваща статия

A Wellness Tооl to Perform Healthy Lifestyle Practices in the Bulgarian School System

Следваща статия

A Wellness Tооl to Perform Healthy Lifestyle Practices in the Bulgarian School System

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI

Paradigm Shifts in Cognition

Последни публикации

  • Ученици от Кюстендил раздават пакети от първа необходимост на възрастни хора
  • БУ „Дора Габе“ в Мюнхен с благотворителна инициатива „Лична коледна кутия“
  • В Министерския съвет: 84,614 млн. евро за подготовка на образователната система за извънредни ситуации и кризи
  • Над 150 творби участваха в конкурса за детско творчество на ОДК – Кюстендил
  • Месец на светлина и общност в БУ „Св. св. Кирил и Методий във Виена
  • Вкусът на Коледа
  • Български коледни традиции оживяват в Испания
  • Езиковата гимназия в Кюстендил строи бъдеще в образованието
  • Ученичка от Българското училище в Прага е победителят в конкурса на АБУЧ „Моята българска коледна картичка“
  • INSAIT изпревари университети в Оксфорд, Лондон и Берлин
  • Чл.-кор. Иван Д. Русев, научен редактор на колективната монография „Стопанска история на българите в Османската империя“: Издирването и представянето на нови исторически извори носи удовлетворение
  • Кюстендилско момче прелетя до световния елит на батута
  • Време за споделеност и българска реч
  • Обезщетение при постъпване на работа с по-ниско заплащане
  • Коледно пътешествие във времето с коледари и подаръци с дрон
  • „Кон до коня, юнак до юнака“
  • Добротата и приятелството – най-хубавият подарък
  • Любопитството е най-силният двигател на прогреса
  • Децата – мост между два свята
  • Грейна елха, вдъхновена от кюстендилска шевица
  • Шест детски книги, които може да подарите за Коледа
  • Учениците от „Луи Брайл“ в София с коледно тържество

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"