Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Creating Global Impact: The Transformative Potential of Higher Education in Nation Branding

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-02-2024
в Uncategorized
A A

Krasimira Valcheva
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2024-1-7-cre

Abstract. In a highly competitive global landscape, higher education institutions are important drivers of knowledge creation and talent development as well as key stakeholders in shaping the branding efforts of nations. This article explores the dynamic relationship between institutional and nation branding initiatives, with a specific focus on the participation of higher education institutions and the necessity for coordinated strategies that fully leverage their potential to enhance a nation’s global reputation and competitiveness. By actively engaging higher education institutions as key partners in nation branding, countries could harness their significant competences and proficiency to shape the nation’s image, drive economic growth, and ultimately project soft power on the global stage. The article provides insights that could guide policymakers and university administrators in making informed decisions and shaping institutional actions to enhance a nation’s global reputation and competitiveness by fully harnessing the transformative potential of higher education institutions.
Keywords: higher education institutions; nation branding; global reputation; soft power; university rankings

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default Thumbnail100-годишнината на Търговската гимназия „Княз Симеон Търновски“ Default ThumbnailPreparation of Primary School Teachers for Communicative and Rhetorical Activity in School in the Context of their Practical Training Default ThumbnailVocabulary Enrichment in Computer Science for International Students at the Preparatory Department of the University Default ThumbnailПроф. д-р Богдан Мирчев на 80 години
Етикети: global reputation; soft powerhigher education institutionsnation brandinguniversity rankings

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Състояние и тенденции на развитие на висшето педагогическо образование в България

Следваща статия

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII

Следваща статия

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII

Competitiveness as a Result of Creativity and Innovation

Innovation, Technical Progress and Economic Development

Последни публикации

  • За Петко Венедиков вече знаем повече
  • Коледната магия пристига с доброволци
  • Прилепите живеят дълго и без признаци на остаряване
  • Зам.-директорът на „Аз-буки“ Венцислав Генков представи насоки за успешно публикуване на научни изследвания пред докторанти в Софийския университет
  • Национално издателство „Аз-буки“ представи книгата „ТКЗС в българската литература“ в НДК
  • Българските висши училища си партнират с Quacquarelli Symonds – компанията, изготвяща една от реномираните световни класация на университетите
  • БАН отличи млади учени за публикации в областта на природо-математическите и хуманитарно-социалните науки
  • Коледен концерт-спектакъл по повод 115 години ОУ „Братя Миладинови“ – Русе
  • Разработват паникбутон в помощ на жени при насилие
  • НУИ „Добри Христов“ чества 150 години от рождението на своя патрон с празничен концерт във Варна
  • Форум за ранно детско развитие се проведе в Стара Загора
  • Отворената наука гарантира бърз трансфер на знания към икономиката
  • „Аз-буки“ представи „Стопанска история на българите в Османската империя“
  • Непознати улици
  • Създават училищни програми за четене с разбиране по национална програма
  • Професионалната гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“ в Кърджали с нов Център за хуманитарни науки
  • 4000 българи са регистрирани в платформата за учене на възрастни EPALE
  • Училището в Бобовдол чества 70 години традиции в образованието
  • Облекчения за инвестиции в изследвания
  • В Министерския съвет: Удължават срока за изпълнение на две национални научни програми
  • 140. СУ „Иван Богоров“ в София показа как се учи чрез изкуство
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: Трансформацията на образованието има за цел да изгради потенциал за бъдеще на всеки човек

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"