Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Дигиталното учене и неговият дизайн в контекста на масова дигитализация

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
03-04-2024
в Uncategorized
A A

Ралица Тарева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2024-3s.08

Резюме. Масовата дигитализация и високотехнологичните разработки трансформираха образователната среда и промениха начините, по които хората учат. В този контекст, статията разглежда водещите тенденции в дигиталното учене, които оформят неговия сложен и разнообразен характер и допринасят за прехода към по-комплексен подход за неговия дизайн. Тя цели да послужи като насочващ ресурс за практикуващите в областта, които се стремят към създаване на ангажиращи и стойностни учебни преживявания за съвременните учащи. Докато много от тези тенденции са възникнали в миналото, понастоящем те претърпяват нов възход.
Ключови думи: дигиталното учене, линеен дизайн, комплексен дизайн, дигитализация, онлайн учене, отворени образователни ресурси, масови отворени онлайн курсове, мобилно учене, социални медии в образованието изкуствен интелект; аналитика за учене; персонализирано и адаптивно обучение

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailMobile Math Game Prototype on the Base of Templates for Primary School Седемнадесета Жаутиковска олимпиада по математика, информатика и физика, Алмати, 7 – 12 януари 2021 Default ThumbnailРеториката в съвременното българско образование (Учебни помагала в помощ на изучаването на ораторското изкуство в училищата и в университетите) Default ThumbnailКъсчета от неподправения респект на Иларион Макариополски
Етикети: дигитализациядигиталното ученекомплексен дизайнлинеен дизайнмасови отворени онлайн курсовемобилно ученеонлайн ученеотворени образователни ресурсисоциални медии в образованието изкуствен интелект; аналитика за учене; персонализирано и адаптивно обучение

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Лидерството в контекста на дигитализацията на образованието – през призмата на държавните документи и научните изследвания

Следваща статия

Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI

Следваща статия

Сп. „Педагогика“, книжка 3s/2024, година XCVI

Concept on STEM Education in Accordance with Bulgarian Curriculum Content of Secondary School

Israeli Math Teachers‘ View on Integration of STEM Modules in Mathematics Studies as a Motivator in 9th Grade

Последни публикации

  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието: Образованието е начин да променим обществото
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците
  • В Министерския съвет: Правителството определи 278 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Държавата продължава подкрепата за млади учени
  • Зам.-министър Михалевска участва в майсторски клас за повишаване на аналитичните умения на учениците
  • Нова програма задържа родните таланти
  • Национален форум събира в Бургас учители вдъхновители
  • Бизнесът дарява 1 млн.лв. за ново издание на програма на INSAIT
  • Нови училищни STEM центрове отвориха врати в Белица и Якоруда
  • В столичната Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ се проведе училищен практикум
  • Място, което дава думата на младите в Перник
  • Доверие не се купува – печели се
  • Бургаски ученици събраха над 4,5 тона отпадъци
  • Кюстендил се превърна в страна на справедливостта
  • Асистент с изкуствен интелект в помощ на директора

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"