Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Обучението от смесен тип (Blended Learning) – предизвикателства и перспективи

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-09-2019
в Uncategorized
A A

Мария Нейкова

Нов български университет

 

Резюме. Съвременното общество се променя в синхрон с усъвършенстването на информационните технологии и интензивните комуникации в световен план. Работата в електронна среда се явява като ефективно средство за достъп до информация и усвояване на знания и умения. От своя страна, обучението от смесен тип (blended learning) успешно съчетава традиционния с електронния учебен контекст и допринася за оптимизиране на учебната работа както при възрастни обучавани, така и при ученици. Колаборативното учене, проведено в електронна среда, способства за изграждането на електронна учеща общност. Организирано в съзвучие с принципите на дейностно ориентирания подход, смесеното обучение осигурява непрекъснатост на учебния процес чрез преодоляването на ограниченията по отношение на времето, мястото и ритъма на работа.

Ключови думи: обучение от смесен тип; електронна учеща общност; информационни технологии

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailРоманът като история, историята като роман Default ThumbnailЕлектронни ресурси за онлайн обучение по математика в началните класове – същност, видове, качество Default ThumbnailConcept on STEM Education in Accordance with Bulgarian Curriculum Content of Secondary School Default ThumbnailOценка на ефекта от приложението на кръгова тренировка върху функционалните възможности при студенти от СУ „Кл. Охридски“

Последвайте ни в социалните мрежи

Споделяне3Tweet
Предишна статия

Образователният продукт и маркетинговата концепция в управлението на висшите училища

Следваща статия

Интегрирано STEM образование: състояние, предизвикателства и перспективи

Следваща статия

Интегрирано STEM образование: състояние, предизвикателства и перспективи

Социален диалог и образование – традиции и съвременни потребности на пазара на труда

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2019, година XXVII

Последни публикации

  • Нови правила за изследователско висше училище
  • Образователни маршрути за 64 000 ученици
  • 280 образователни институции с нови директори
  • Форум на учени ще търси начини да стимулира изучаването на класическите езици
  • Зрелостниците трябва да внесат до 25 август здравноосигурителната си вноска за юли, напомнят от НАП
  • Зелените клетъчни фабрики
  • Министър Красимир Вълчев: Предложенията на МОН не са нормативен акт
  • От класната стая към ефира
  • Конкурси за преподаватели зад граница
  • От игла до конец
  • Единственият на Балканите палеопарк привлича интереса към Вършец
  • От олово в злато за миг
  • Няма вълшебна рецепта за успех
  • Госпожо, вие ме научихте да бъда българче
  • Лятната кампания „Зелени библиотеки“ за първи път в парк „Герена“
  • Вълшебства в ДГ „Вълшебство“ в Бургас
  • Учени създадоха бактериален препарат с пестицидно действие
  • Конкурс за български лектор в „Тринити колидж“
  • Какво следва при незаконно уволнение и как се търси обезщетение
  • Без опашки за здравни карти преди началото на учебната година
  • Мултитаскинг или многозадачност
  • Когато логика и интуиция вървят ръка за ръка

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"