Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Social-Media (Un)Supporting E-Learning and Education: Reproducing Digital Inequalities and Cultural Capital Beyond Virtual Identities

Ivo Hristov от Ivo Hristov
13-10-2023
в Uncategorized
A A

Oana Șerban
University of Bucharest

https://doi.org/10.53656/phil2023-03s-07

Abstract. The main aim of this article is to highlight the role of digital tools and social-media in reproducing two phenomena closely criticized by Bourdieu, the rise of cultural capital – partially shaped by knowledge and educational contents – and the reproduction of social inequalities. As Bourdieu is canonical for the sociology and philosophy of education, rarely his name is linked with digital sociology. Therefore, one of the main outcomes of this research is to emphasize how Bourdieu’s theory on cultural capital might be rightfully engaged in tailoring the meanings of digital inequalities, emerging from social inequalities, especially within virtual educational ecosystems.
Keywords: social inequalities; digital inequalities; cultural capital; digital capital; virtual identity; social-media; education

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЕкспериментално определяне зависимостта на специфичния топлинен капацитет на водни разтвори на LICIL от температурата и концентрацията им Default ThumbnailПо въпроса за обединението и разделянето на либералите и народнолибералите през 1899 гoдина Default ThumbnailДигиталното поколение vs. слятото, полуслятото и разделното писане Default ThumbnailДвата модела практика в професионалното обучение: теоретична или реална и практическа, SWOT анализ

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Knowledge in the Educational Context: Social Dimensions and Specifics

Следваща статия

Educational Perspectives within the Global Changes 2030

Следваща статия

Educational Perspectives within the Global Changes 2030

Потребност от сигурност и стратегии за справяне със стрес при участници в ХХXI българска антарктическа експедиция

Building Social Capital through Safety and Security: A Focus on Sports Events for Persons with Disabilities

Последни публикации

  • Кюстендилско момче прелетя до световния елит на батута
  • Време за споделеност и българска реч
  • Обезщетение при постъпване на работа с по-ниско заплащане
  • Коледно пътешествие във времето с коледари и подаръци с дрон
  • „Кон до коня, юнак до юнака“
  • Добротата и приятелството – най-хубавият подарък
  • Любопитството е най-силният двигател на прогреса
  • Децата – мост между два свята
  • Грейна елха, вдъхновена от кюстендилска шевица
  • Шест детски книги, които може да подарите за Коледа
  • Учениците от „Луи Брайл“ в София с коледно тържество
  • Център за квантови технологии отвори врати в Софийския университет
  • STEM център и Център за високи постижения бяха открити в ПГ по техника и строителство в Перник
  • Коледен базар на професионалните умения в МОН
  • Детска работилница за изработка на рождественски картички във Видин
  • Базар за ученически униформи в сливенска гимназия
  • Ученици от 23. СУ „Фредерик Жолио-Кюри“ в София проектираха еко хотел по време на STEM урок
  • Столичното 18. СУ „Уилям Гладстон“ откри STEAM среда
  • Директорът на 138. СУЗИЕ „Проф. Васил Златарски“ е освободен от длъжност
  • Победителите в X националeн фотоконкурс „В моето училище е най-хубаво“
  • Конференция за социално-емоционалното учене събра водещи експерти в образованието
  • Духът на Рождество в слова

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"