Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Usage of Expressions in Slogans from Political Campaigns: a Case Study of Bulgarian Local Elections in 2023

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
13-12-2024
в Uncategorized
A A

Elena Tsvetkova
Bulgarian Academy of Sciences
Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/phil2024-04S-08

Abstract. Campaign posters and printer billboards are reviewed in this article with a focus on the slogan. The main argument is that the analysis and the function of an ad slogan can be applied to political campaign slogans. Certain similarities can be found in the purpose of the two, but also similar techniques are used to engage the audience: by using salient expressions or conversational implicatures voters are engaged in a language game that increases the chances of the slogan fulfilling its purpose. For this reason, the theory of implicatures and the Graded salience hypothesis are briefly reviewed. The message becomes easier to grasp and remember because it uses familiar expressions as it is shown in the evidentiary sample.
Keywords: cooperative principle, conversational implicature, flouting maxims, advertising language, campaign slogan, local elections

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЗа нова педагогическа парадигма Default ThumbnailThe Doctrinal Complex in the Cyrillo-Methodian Heritage (History Teaching Slavic Languages) Default ThumbnailHeuristic Potential Of Transformative Learning Ideas Default ThumbnailМедийно образование за деца: Предизвикателствата на новото дигитално общество
Етикети: advertising languagecampaign sloganconversational implicaturecooperative principleflouting maximslocal elections

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Екотревожност и перцепция за климатичните промени

Следваща статия

Психологически аспекти на проекологичното поведение

Следваща статия

Психологически аспекти на проекологичното поведение

The Art of Challenging: Re-Reading and Remembering

Коледен базар на уменията в МОН

Коледен базар на уменията в МОН

Последни публикации

  • За Петко Венедиков вече знаем повече
  • Коледната магия пристига с доброволци
  • Прилепите живеят дълго и без признаци на остаряване
  • Зам.-директорът на „Аз-буки“ Венцислав Генков представи насоки за успешно публикуване на научни изследвания пред докторанти в Софийския университет
  • Национално издателство „Аз-буки“ представи книгата „ТКЗС в българската литература“ в НДК
  • Българските висши училища си партнират с Quacquarelli Symonds – компанията, изготвяща една от реномираните световни класация на университетите
  • БАН отличи млади учени за публикации в областта на природо-математическите и хуманитарно-социалните науки
  • Коледен концерт-спектакъл по повод 115 години ОУ „Братя Миладинови“ – Русе
  • Разработват паникбутон в помощ на жени при насилие
  • НУИ „Добри Христов“ чества 150 години от рождението на своя патрон с празничен концерт във Варна
  • Форум за ранно детско развитие се проведе в Стара Загора
  • Отворената наука гарантира бърз трансфер на знания към икономиката
  • „Аз-буки“ представи „Стопанска история на българите в Османската империя“
  • Непознати улици
  • Създават училищни програми за четене с разбиране по национална програма
  • Професионалната гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров“ в Кърджали с нов Център за хуманитарни науки
  • 4000 българи са регистрирани в платформата за учене на възрастни EPALE
  • Училището в Бобовдол чества 70 години традиции в образованието
  • Облекчения за инвестиции в изследвания
  • В Министерския съвет: Удължават срока за изпълнение на две национални научни програми
  • 140. СУ „Иван Богоров“ в София показа как се учи чрез изкуство
  • Зам.-министър Наталия Михалевска: Трансформацията на образованието има за цел да изгради потенциал за бъдеще на всеки човек

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"