Доц. д-р Пенка Тодорова Кънева
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“
https://doi.org/10.53656/for22.421imal
Резюме. В статията се представят и анализират резултатите от анкетно проучване, проведено през 2022 година с учители и преподаватели по чужд език на ученици от различни възрасти и студенти, което има за цел да установи мнението на анкетираните относно използването на музикални дейности в чуждоезиковото обучение, а така също и техния опит в тази област. Оформени са изводи, които биха били полезни за специалистите по методика и за целите на по-обхватно изследване върху връзката между музиката и езиковото развитие, добрите практики за приложение на музикални занимания в ранното чуждоезиково обучение и неизползваните възможности за включване на музика в процеса на преподаване и изучаване на език.
Ключови думи: анкета; музика; чужд език; обучение; развитие