Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Интегриране на приложението Duolingo for Schools в обучението по трети език

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
12-10-2021
в Uncategorized
A A

Петър Тодоров
Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов

https://doi.org/10.53656/for21.34duol

Резюме. Статията представя възможностите за интегрирането на иновативна методика в обучението по трети език чрез приложението Duolingo for schools. Платформата за изучаване на чужди езици Duolingo е една от водещите в света с милиони регистрирани потребители, като достъпът до всичките ѝ функционалности е напълно безплатен. В статията са представени водещите изследвания в областта, като се набляга на факта, че в нито едно от тях все още не е използвано приложението Duolingo for schools. След описание на методиката се посочва, че Duolingo for schools дава възможност на преподавателите по чужди езици да интегрират Duolingo в своите учебни програми и да провеждат контролирано обучение. В контекста на изучаването на чужди езици от българи се препоръчва използването на Duolingo for schools при изучаването на трети език, тъй като Duolingo не предлага изучаването на български език, нито изучаването на чужд език чрез български език.
Ключови думи: Duolingo; Duolingo for Schools; втори език; трети език; игровизация

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailАртефакти 2. Виртуална и реална относителност Default ThumbnailТенденции в туризма през последните години Default ThumbnailIntonation and Children with Emotional and Behavioral Problems Default ThumbnailЗа емоционалните състояния и техните синтактични прояви

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

За някои по-типични особености, свързани с процеса на преподаване и изучаване на испански юридически език за чужденци

Следваща статия

Развитие на професионални и комуникативни умения на студенти в инженерни дисциплини

Следваща статия

Развитие на професионални и комуникативни умения на студенти в инженерни дисциплини

La didactique du FLE à la croisée des sciences cognitives et discursives

Цифровая коммуникация и проблемы перевода (на материале болгарских и русских сетевых текстов)

Последни публикации

  • Учениците от СУ „Иван Вазов“ в Плевен с иновативен урок по предприемачество
  • Енотите показват склонност към опитомяване
  • Ново поколение творци и мислители
  • Нов клон в дървото на живота
  • Кюстендил започна обучения по киберсигурност за деца
  • Прекратяване на трудов договор срещу обезщетение: как работи на практика
  • Изследователските висши училища остават 12
  • И Варна е красива, и Русе е красиво
  • Без такси за обучение в специалности от професионално направление „Металургия“
  • Дуалното дава възможности
  • УНСС открива и Институт по криптоикономика, блокчейн и иновации
  • 1400 учители участваха в майсторски класове през 2025 г.
  • Марката Езикова гимназия „Пловдив“
  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието в Студио „Аз-буки“: Образованието е начин да променим обществото (ВИДЕО)
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"