Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

La didactique du FLE à la croisée des sciences cognitives et discursives

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
12-10-2021
в Uncategorized
A A

1) Elena G. Tareva 1), Elena Porshneva 2), Indira Abdulmianova 
1)Université pédagogique municipale de Moscou – Moscou (Russie)
2)Université linguistique de Nijni Novgorod – Nijni Novgorod (Russie)

https://doi.org/10.53656/for21.32dida

Résumé. L’aspect interdisciplinaire de la didactique des langues lui permet de rester toujours en phase active de son développement. La présente communication vise à analyser les variantes de coexistence des acquis de plusieurs sciences dans l’organisation de l’enseignement de langues vivantes. Les auteurs étudient des origines épistémologiques des processus actuels guidant le fonctionnement de la didactique du FLE, analysent des notions clés et font part d’expériences d’enseignement de français basées sur l’interaction d’approches avant-gardistes. Le recours à la théorie de l’activité langagière, sciences cognitives et discursives, émergées dans ce nouveau paradigme anthropocentrique où l’apprenant est mis au centre du processus éducatif, refaçonne les piliers méthodologiques de la didactique du FLE à savoir son objet, ses objectifs, son contenu et ses méthodes. En même temps ces domaines offrent des instruments de construction d’un système d’enseignement de langue le mieux adapté aux valeurs axiologiques actuelles.
Mots clés: didactique des langues; interdisciplinarité; paradigme anthropocentrique de l’enseignement; axiologie de l’enseignement

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСупервизията в социалнопедагогическата работа на специалисти с деца и ученици Default Thumbnail„Моята улица“ – проектно базирано обучение по математика в първи клас Default ThumbnailМодел на училищна готовност Default ThumbnailОбразование за устойчиво развитие чрез методи за активно учене в началните класове

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Развитие на професионални и комуникативни умения на студенти в инженерни дисциплини

Следваща статия

Цифровая коммуникация и проблемы перевода (на материале болгарских и русских сетевых текстов)

Следваща статия

Цифровая коммуникация и проблемы перевода (на материале болгарских и русских сетевых текстов)

За обучението по български език в чужбина. Съвременни и полезни учебни системи

Езиковите „бисери“ и тяхната многопластова мотивираност

Последни публикации

  • Кюстендил започна обучения по киберсигурност за деца
  • Прекратяване на трудов договор срещу обезщетение: как работи на практика
  • Изследователските висши училища остават 12
  • И Варна е красива, и Русе е красиво
  • Без такси за обучение в специалности от професионално направление „Металургия“
  • Дуалното дава възможности
  • УНСС открива и Институт по криптоикономика, блокчейн и иновации
  • 1400 учители участваха в майсторски класове през 2025 г.
  • Марката Езикова гимназия „Пловдив“
  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието: Образованието е начин да променим обществото
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците
  • В Министерския съвет: Правителството определи 278 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Държавата продължава подкрепата за млади учени
  • Зам.-министър Михалевска участва в майсторски клас за повишаване на аналитичните умения на учениците
  • Нова програма задържа родните таланти

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"