Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Педагогическата анимация при овладяване на английски език в първи клас на началното училище

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
02-10-2021
в Uncategorized
A A

Диана Димитрова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-2.06

Резюме. Статията разглежда въпроса, свързан с използването на педагогическата анимация в обучението по английски език в първи клас. Акцентира се върху обогатяването на педагогическото взаимодействие с анимативни елементи за стимулиране интереса на малките ученици към изучаването на чужд език. Опираме се на факта, че анимативният подход предполага използването на методи и форми, базирани на учене чрез забавление и преживяване, които имат силен мотивиращ ефект върху обучаемите. Ръководени сме от идеята, че анимацията, като подход, формира иновативна обучаваща среда, в която се осъществяват ефективно обучение и възпитание. В резултат от проведено изследване достигаме до обобщението, че използването на педагогическата анимация при изучаването на английски език в началния етап на обучението разкрива възможности за развитие на умения за общуване на чужд език и е предпоставка за провокиране интереса и любопитството на малките ученици към други езици (различни от родния), народи и култури.
Ключови думи: педагогическа анимация; ранно чуждоезиково обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailTeaching English Pronunciation during the COVID Pandemic Default ThumbnailРеволюция 5.0 (Индустрия 5.0) и някои дименсии на Образование 5.0 Default ThumbnailАссоциативные представления о памяти в русской и китайской лингвокультурах Default ThumbnailПриложение на електронните образователни ресурси в инtердисциплинарните STEM уроци

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Works of Art and 5 – 10-Year Old Children

Следваща статия

Педагогическа мултикултурна осъзнатост. Апробиране на скала за изследване на учителски нагласи спрямо етнически различните деца в образованието

Следваща статия

Педагогическа мултикултурна осъзнатост. Апробиране на скала за изследване на учителски нагласи спрямо етнически различните деца в образованието

Формиране на комуникативни умения при деца с множество увреждания по метода на фасилитиращата комуникация

Промяна на парадигмалните ориентири във висшето образование

Последни публикации

  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието: Образованието е начин да променим обществото
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците
  • В Министерския съвет: Правителството определи 278 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Държавата продължава подкрепата за млади учени
  • Зам.-министър Михалевска участва в майсторски клас за повишаване на аналитичните умения на учениците
  • Нова програма задържа родните таланти
  • Национален форум събира в Бургас учители вдъхновители
  • Бизнесът дарява 1 млн.лв. за ново издание на програма на INSAIT
  • Нови училищни STEM центрове отвориха врати в Белица и Якоруда
  • В столичната Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ се проведе училищен практикум
  • Място, което дава думата на младите в Перник
  • Доверие не се купува – печели се
  • Бургаски ученици събраха над 4,5 тона отпадъци
  • Кюстендил се превърна в страна на справедливостта
  • Асистент с изкуствен интелект в помощ на директора

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"