Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Развитие на когнитивни умения чрез компютърни образователни игри

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
16-09-2021
в Uncategorized
A A

Проф. д-р Тодорка Терзиева
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2021-7.01

Резюме. В тази статия са представени резултати от проучване относно възможностите на компютърните образователни игри за развитие на различни когнитивни умения на обучаемите. Подчертават се предимствата, които те предлагат в учебния процес. Анализирани са примери за прилагане на игрово базирано обучение от водещи образователни институции в различни етапи от образователния процес. Представен е прототип на образователна игра с няколко интерактивни пъзела, които са предназначени за обучение на ученици по математика и по английски език (изучаване на чужд език). Разработените прототипи може да се прилагат за придобиване на нови знания или за оценяване на придобитите знания и умения в различни предметни области.
Ключови думи: компютърни образователни игри; сериозни игри; игрово базирано обучение

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Подготовка за XXV младежка балканиада по математика 2021 Default ThumbnailЕлектронното обучение в контекста на продължаващата квалификация на държавните служители Default ThumbnailБългарската политическа култура: пластове на формиране Default ThumbnailResearch on the Sustainable Development Competences of the Landscape Architect in Practice

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Еко „село“ в центъра на Виена

Следваща статия

Хаос(ът) (Време е за… педагогика)

Следваща статия

Хаос(ът) (Време е за… педагогика)

Study On The Perceptions Of Teachers In Mathematics Related To Their Pedagogical Knowledge

Проучване нагласите на студенти – бъдещи учители относно обучението в електронна среда по музикалнопедагогически дисциплини

Последни публикации

  • Отличия за млади строители
  • Нови детски площадки и игрище в ясла „Моряче“
  • 11 училища от страната обменят идеи в лаборатория за иновации
  • Ученици от Кюстендил с кампания за възрастните хора
  • Да приемеш съдбата на мигрантите като своя
  • Тутракан разказва
  • Учени картографираха част от мозъка на мишка
  • Млади изследователи в действие
  • От животновъдство се печели, стига да нямаш крави
  • Картини на Ван Гог и Густав Климт оживяват върху мебели
  • Мъжете не умеят да слушат толкова добре, колкото жените
  • Гората на децата
  • Обединени от доброто
  • Учителят, който иска да помага на хората
  • Да те гледат като писано яйце
  • Изследователи дискутират темата за хищното публикуване
  • 47 зрелостници допълнително избраха матура по математика
  • 170 ученици със спектакъл за празниците на професионалното танцово изкуство
  • Млади таланти в модата, фризьорството и грима
  • МОН започва дебати за основното образование
  • Лаборатория за иновации обедини здравното образование и спорта в училище
  • 11 училища със съвместна лаборатория по изкуствен интелект, технологии и умения за новата реалност

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"