Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Social-emotional Impact of Mathematics Teachers on Students‘ Motivation

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
03-04-2025
в Uncategorized
A A

Ivaylo Staribratov
Plovdiv University Paisii Hilendarski (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2025-2.02

Abstract. In the present study, social-emotional factors in mathematics teaching are examined through the prism of motivational theory of self-determination. Various concepts of the influence of teachers’ emotional support on students’ motivation and their achievement in mathematics have been examined. The research found that social and emotional support from mathematics teachers is one of the significant factors positively influencing students’ internal motivation and confidence in solving tasks. Our research found out that social and emotional support from teachers in mathematics is one of the significant factors positively affecting students’ internal motivation and confidence in solving tasks. The study was conducted among first-year students at FMI Plovdiv, Bulgaria. The basis for this was to analyze their attitude on several motivational issues, one of which was the influence of teachers and their support for learning mathematics. The results showed that the teacher and his motivation directly influence the students. A highly motivated and well-prepared methodically and professionally teacher is the basis for a highly motivated student.

Keywords: motivation; mathematics education; social-emotional; teaching

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailOn Integration of STEM Modules in Mathematics Education Default ThumbnailGames in Function of Development of Multiplication Skills Default ThumbnailTeaching Mathematics under Extreme Conditions: Ukrainian Realities and Experience Default ThumbnailStatistical Analysis of Academic Achievement and Intrinsic Motivation in STEM Students Еducated through a Competency-based Approach
Етикети: mathematics educationmotivationsocial-emotionalteaching

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Януш Корчак за автономна свобода на святото детство

Следваща статия

Assessments of Teachers and Parents of Children with Developmental Disabilities on Inclusion in Pre-School Institutions

Следваща статия

Assessments of Teachers and Parents of Children with Developmental Disabilities on Inclusion in Pre-School Institutions

Индивидуална менторска програма като част от професионалната подготовка на социалния педагог

Закупуване на осигурителен стаж: какво трябва да знаем

Закупуване на осигурителен стаж: какво трябва да знаем

Последни публикации

  • Кюстендил започна обучения по киберсигурност за деца
  • Прекратяване на трудов договор срещу обезщетение: как работи на практика
  • Изследователските висши училища остават 12
  • И Варна е красива, и Русе е красиво
  • Без такси за обучение в специалности от професионално направление „Металургия“
  • Дуалното дава възможности
  • УНСС открива и Институт по криптоикономика, блокчейн и иновации
  • 1400 учители участваха в майсторски класове през 2025 г.
  • Марката Езикова гимназия „Пловдив“
  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието: Образованието е начин да променим обществото
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците
  • В Министерския съвет: Правителството определи 278 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Държавата продължава подкрепата за млади учени
  • Зам.-министър Михалевска участва в майсторски клас за повишаване на аналитичните умения на учениците
  • Нова програма задържа родните таланти

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"