Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Аз-буки
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Издания
Начало Uncategorized

Political Branding in Social Networks (USA Presidential Campaign’24 in Tik-Tok)

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
20-11-2025
в Uncategorized
A A

Svetlana Stankova

Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/for2025-05-08

Abstract. The subject of this paper is the communication strategies through which the candidates for the US presidency in 2024, Kamala Harris and Donald Trump, imposed their individual political brands in the social network Tik-Tok. The last three weeks of the election campaigns of the two candidates on Tik-Tok – the period between the 15th of October 2024 and the 5th of November 2024 – spans the timeline covered by the current study. This final stage of the campaign is often referred to as the phase of most intense „bombardment“ of the public with political messages. The focus here is laid on the specific image-building techniques and messages used by the two presidential candidates.  The methods of data processing and interpretation used in the study include detailed information search, empirical evidence extraction, monitoring, discursive and comparative analysis of the data obtained. As a result, the current paper leads to the observation that Kamala Harris and Donald Trump demonstrated a high degree of adaptability to the new communication platform, effectively coding their brand messages in line with the expectations and attitudes of specific audiences.

Keywords: USA presidential campaign, communication strategies, political branding, brand message, social network Tik-Tok, lingvodidactology

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПубличната реч като лингвистично предизвикателство пред преводача и чуждоезиковото обучение Default ThumbnailПулсометрични критерии за класификация на тренировъчните натоварвания Default ThumbnailИновативни методи на обучение в условията на електронна среда Default ThumbnailРолята на историко-правното знание в системата на юридическото образование
Етикети: brand messagecommunication strategieslingvodidactologypolitical brandingsocial network Tik-TokUSA presidential campaign

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Training Future Teachers in Assessment Skills within the Framework of Linguodidactic Theory

Следваща статия

Снимка на броя: Пространство за експерименти

Следваща статия
Снимка на броя: Пространство за експерименти

Снимка на броя: Пространство за експерименти

Пространствена и езикова достъпност на ресурсите за адаптация към климатични промени и природни бедствия в многоезични общества

Млади таланти творят наука

Млади таланти творят наука

Последни публикации

  • Кюстендил започна обучения по киберсигурност за деца
  • Прекратяване на трудов договор срещу обезщетение: как работи на практика
  • Изследователските висши училища остават 12
  • И Варна е красива, и Русе е красиво
  • Без такси за обучение в специалности от професионално направление „Металургия“
  • Дуалното дава възможности
  • УНСС открива и Институт по криптоикономика, блокчейн и иновации
  • 1400 учители участваха в майсторски класове през 2025 г.
  • Марката Езикова гимназия „Пловдив“
  • Девети фестивал на китайската култура в Русенския университет
  • Националната спортна академия „Васил Левски“ отличи „Спортист на годината“ за 2025 г.
  • Нова смяна лекари положиха Хипократовата клетва в МУ – Варна
  • Снимка на броя: На гости в света на науката
  • Ботевградската гимназия по техника и мениджмънт с изцяло обновена сграда, модерно общежитие и нов STEM център
  • Проф. Галин Цоков, директор на Института по образованието: Образованието е начин да променим обществото
  • МОН публикува концепции за промяна на учебните програми
  • „Аз-буки“ с две премиери на Коледния панаир на книгата в НДК
  • Обмисля се възможност за оптимизация на учебниците
  • В Министерския съвет: Правителството определи 278 защитени и 946 средищни детски градини и училища
  • Държавата продължава подкрепата за млади учени
  • Зам.-министър Михалевска участва в майсторски клас за повишаване на аналитичните умения на учениците
  • Нова програма задържа родните таланти

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За вестника
  • Екип
  • Архив
    • Вестник “Аз-буки” онлайн издание
  • Контакт
  • Реклама
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"